sextonde oktober

har varit på bra humör hela dagen, det har varit en bra hårdag och jag känner mig allmänt snygg. inte varje dag man gör de! om man nu inte räknar med att jag sitter på jobb i lite mindre fina kläder med håret i en toffs ;p när jag kom till jobbet tidigare så hade min chef en present, hon har köpt spikmattor till alla oss. gulligt! jag har velat ha en jättelänge, men aldrig orkat köpa en? ska testa direkt när jag kommer hem :D hoppas min rygg blir great. blir även mys hemma hos mig ikväll med mallanballan. idol, film och gotte. najs! imorgonbitti blir det jobb och sen födelsedagskalas för min halvpappa! :) grattis till honom! men nu måste jag fortsätta jobba om jag ska komma härifrån någon gång.

adjökens!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angeliya

" titta framåt och inte bakåt, för då trillar man! "

RSS 2.0