trettionde oktober

när jag kom hem från jobbet innan så ser jag att alla mina saker är ihop packade. allt i skåpen var nerpackat, plus här var städat. visar sig att min lilla mormor har varit här hela dagen och hållt på. söt är hon! mamma och juan kommer snart, vi ska köra till den nya lägenheten och måla! ska bli roligt att visa den för dom :D imorgon smäller det! längtar så jag spricker. ska bli så skönt att det äntligen blir av, all denna väntan! får roa mig med datorn nu för allt är nerpackat, till och med tv:n haha. fast måste springa ner i källaren nu och hämta tvätten. wish me luck!



Kommentarer
Anonym

FIN BLOGG :D haft en bra halloween?

2009-11-01 @ 16:34:01
URL: http://stocklyn.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angeliya

" titta framåt och inte bakåt, för då trillar man! "

RSS 2.0