prince charming

satt och pratade med jennsan innan om hur tjejer och killar beter sig. att vi lever på 2000-talet och har blivit moderna, i helvete heller. vi tjejer har för mycket stolthet i oss. vi skulle aldrig få för oss att gå fram till en främling och be om hans nummer, vilken förnedring om han säger nej. och att vi skulle kunna bjuda ut en kille? förbjudet. vi ska bara sitta snällt och vänta på att prince charming ska få fingrarna ur röven och kanske bjuda ut en. detta är inget man kan ändra på för det har alltid varit såhär. tänk om prince charming är en blyg jävel och själv tycker man han är dum i huvudet som inte visar intresse. på det sättet kanske man går miste om sitt livs chans? även om jag tycker såhär så skulle jag själv aldrig fråga om en killes nummer och ännu värre, bjuda ut honom. det är inte mitt jobb, det är hans. hans jävla del av uppgiften. tyvärr. jag tror det kommer sluta med att man sitter där om 40 år med killen som.. blev över? prince charming två. den extra killen. då tänker man nog hur det hade varit om.. om man varit modig nog att fråga den som egentligen var menat för en.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angeliya

" titta framåt och inte bakåt, för då trillar man! "

RSS 2.0