tjugofjärde september

det är så mycket som har hänt den senaste tiden. tråkigt att jag inte har skrivit om det för jag glömmer så lätt. ska försöka skriva varje dag, så jävla roligt att titta tillbaka efter något år! en liten repris på allt? ..

.. var i malmö förra helgen och hälsade på min syster och hennes sambo tillsammans med min familj. blev bio och sen restaurang. tittade på filmen, flickan som lekte med elden. man tänker inte på hur många psykfall man träffar på varenda dag utan att veta om något? hoppas dom dör smärtfullt. sen på kvällen blev det bio igen, haha. fast med mina babes. tittade på den nya beck. skit bra, och gunvald var lika snygg som vanligt! ;p tog en taxi hem till emma efter att vi fikat lite. det blev utgång för dom andra men jag deckade skönt i min säng..

.. har äntligen fått bekräftat att lägenheten nere i stan äntligen är min! och jag flyttar in den första november. ska bo där tills jag dör. haha, eller tills det blir en till i mitt liv? kanske trångt med en etta då? eller? han kan bo på eget håll tycker jag. nej, kommer ångra att jag skrev det. blir så kärleksfull när jag verkligen är kär så kommer inte låta honom bo någon annanstanns än hos mig! ..

.. en jävligt glad nyhet är att min babe mallsan har fått en lägenhet hon också! och hon bor tio minuter ifrån mig. kan det bli bättre? både jennsan och hon så nära mig. love my babes! stort grattis till henne! ..

.. en utav mina närmaste vänner ligger inlagd på sjukhuset på grund av huvudvärk en längre tid :/ dom vet fortfarande inte vad felet med henne är. hoppas dom får reda på det snart, tycker så synd om henne..

.. hade en liten fest hemma hos mig förra helgen med semir, sen kom emma och jennsan också. fullerulle och roligt blev det även om det bara var jag och semir? den killen, han vet hur man får mig att skratta! hahaha. bilderna nedanför är sen dess! ..


jag & semir. puss på oss!



emmsan & jag.


emma? hahaha. oj.


my turki. lovely! ;D



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angeliya

" titta framåt och inte bakåt, för då trillar man! "

RSS 2.0