trettionde september

är så jävla förbannad på idioterna som arbetar på the phone house eller för tele 2 överhuvudtaget! dom lurar på en massa skit hela tiden. hallelulja skrik att mitt abonemang äntligen har gått ut, killen i telefonen som ville förlänga det blev förbannad över mitt skrik så han la på lika fort. och mitt internet fungerar heller inte? störigt! dom får skylla sig själva att jag inte kunde betala internet räkningen i tid, hade ju inget fungerande internet ;) annars.. har äntligen sagt upp min lägenhet idag! done. nu ska jag bara räkna dagarna tills jag får flytta in i den nya. så roligt att fixa och köpa nytt! :) ta ett lån kanske? haha. nu kommer vi alla bo på söder? haha. jennie, malin, emelie och josse. najs! :D puss på er.



Kommentarer
Anonym

2 min sen möts vi alla i mitten ;D hahah ciggtime!

2009-10-01 @ 12:23:51
URL: http://jeeenniiie.blogg.se/
petra

det låter nästan för perfekt! ;)

2009-10-03 @ 00:02:44
URL: http://angeliya.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angeliya

" titta framåt och inte bakåt, för då trillar man! "

RSS 2.0