trettonde september

vad ska man säga om kräftskivan igår? det började med mat och partyhattar, till detta blir det sånger, snapps och diskutioner om vilka kräftor som faktiskt var godast. mat har vi aldrig varit dåliga på att trycka i oss. efteråt blir det fotbollsmatch, vilket slutar med att en 10 åring vinner och de 40 åriga gubbarna grymtar något i stil med, "ungen hade tur". sist hade min ena morbror med sin flickvän för första gången, vi välkomnade henne med att skjuta straff på henne, bokstavligt på henne! efter kaffet blir det spel, dessa jävla spel. slutar oftast med att vi måste läsa igenom reglerna.. igen för att se vem som har rätt, eller att någon argt lämnar bordet (min mormor gick en gång 3 mil hem) hahaha. min släkt.. jag älskar dom jävlarna! skrattar lika mycket varje gång åt dom. vi ses på gåsmiddagen, ska bli trevligt att se vad som händer då.

                         
                                   



Kommentarer
Anonym

do you have brown eyes

2009-09-15 @ 01:26:44


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angeliya

" titta framåt och inte bakåt, för då trillar man! "

RSS 2.0