sjätte april

jag tycker om att komma hem till min mamma, när man fryser så hämtar hon strumpor, ler så fort hon ser en och kallar mig älskling hela tiden. snacka om att känna sig som hemma! :D hittade en massa godsaker i skåpen och flera liter påskmust. dom har gått och lagt sig nu, sitter med en tänd brasa, en hund, en katt, en bra film och en jävla massa godis. kan ju inte säga att jag klagar! ;) filmen lockar mer nu än vad datorn gör, really boring! hittade föresten bilderna sen vårt kalas i söndags, enjoy..       godnatt puss.


syster, zettan och lykke.


jag & söta mormor. ♥



hela feta släkten, puss på dom!


mormor & juan.
juanito fick en medalj av mormor för
att han håller på att sluta röka. awwww.
 

lilla söta lykke på tipspromenaden.


lykke & morbror robert.


kusiner & lykke. love them looong time!


så jävla söt bild, lykke älskaaar bonzolito!


kusin & jag.


jag & lykke myste med bonzolito & shanty under bordet. ♥



Kommentarer
sara

sexig syrra du har

2010-04-07 @ 17:59:29
kusin fanny

kulit det var där :D<3

2010-04-21 @ 16:20:37
URL: http://elinfannyelina.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angeliya

" titta framåt och inte bakåt, för då trillar man! "

RSS 2.0