tjugosjunde april

nu är det dags för tisdagsmysssss! det har jag precis haft massor av :D sitter som en idiot framför tv:n varje tisdag, fast vilken tjej gör inte det när desperate housewives är på tv? killarna har sin jävla fotboll. tänkte snart hoppa in i duschen, hade behövt göra lite kvinnliga saker ikväll. en ansiktsmask hade inte suttit helt fel! lite massage och målade naglar hade jag heller inte tackat nej till. när jag gick hem från alexandra tidigare så gick jag inom pappa och snodde till mig den nya wallander. ska hålla tummarna för att den är bra nu! dom senaste har bara varit skräp. precis som att dom gjort dom för att dom var.. tvugna? i don't know. men nu ska jag fortsätta mysa. puss på er! hittade lite fler bilder sen i lördags, naaajs :) enjoy.






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angeliya

" titta framåt och inte bakåt, för då trillar man! "

RSS 2.0