fångarna på fortet

egentligen skulle jag smaskat på kräftor nu och gjort ansiktsmask, men såg snabbt på facebook att det skulle vara fångarna på fortet ikväll. tog fram min rosa prinsess tårta och slängde mig på soffan! när jag var liten så var detta mitt favoritprogram! har för mig att dom då alltid vann, det var svårare banor och folk åkte in bland tigrar. nu slår dom spik mot varandra, klättrar upp och trycker på några nummer. det ser bus enkelt ut även om det säkert är skit svårt, så jag ska nog inte vara så kaxig. men det som är mest underhållande är gåtmannen, satte tårtan i halsen av ett skrattanfall då jag trodde det hela var ett skämt. han påminner om en svettig spanjor som säljer souvenirer på hotellet playa del sol. så jävla underbart!!! :D


& dom rosa blommorna? hahaha. gör nått.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angeliya

" titta framåt och inte bakåt, för då trillar man! "

RSS 2.0