varning: bildbomd!


älska älska ääälska kräftor!


juan & mamma. turade med båtarna eftersom mamma fyllde år! ♥


världens sötaste mormor & jag.


helsingör.


pusskalas med älsklings lykke.


mina två favoriter!


mamma började gråta av sina födelsedagspresenter.
awww hon är söt men jävligt känslig, haha.


& mitt i natten körde jag och syster ut på äventyr för att
hämta hem sand till lykkes sandlåda. visst är vi bäst?


folk måste ha trott att vi grävde ner ett lik, hahaha.


vi hade så mycket sand i håret när vi kom hem, vi gjorde
något väldigt dumt och slängde upp sand i luften. slå oss? haha.


uppdrag slutfört! tummen upp för oss.


klockan sju på morgonen ville lykke bada! WIHO.


världens sötaste busunge! ♥


hon äääälskar skor, dom ska helst ha minst 10 cm klack!


& hon går i dom bättre än tjejerna på tivoli.


busfabriken next!


sötaste.


"klappa fint.."










undra vem som tyckte det var roligast? sara eller lykke? ;)


jag och mina homieeees.


snygg är man.


patte, jag & söte mormor.


bästa systern.

mormor och dom coola sugrörs glasögon!


söta maja & lykke.


softar hos bonzolito, bästa!





Kommentarer
Hannah

Härliga bilder! Lykke är sååå söt!

2010-08-09 @ 08:31:34
URL: http://www.hannahjohansson.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angeliya

" titta framåt och inte bakåt, för då trillar man! "

RSS 2.0