första december

har nog inte vaknat såhär tidigt på månader! gick upp klockan 07.30, helt pigg och utvilad! satte igång med tvätten och sen disken! high five till mig! :D jag ringde igår och bad dom byta min lampa på toaletten eftersom där är helt svart nu. haha, dom ringde aldrig upp men precis när jag övar mina toner i titanic låten så plingar det på dörren. shorts, linne, ingen bh, gammalt smink och en diskborste i handen - ehhh heeeej? en lång pinsam tystnad mellan mannen och mig. så denna dagen har varit den lääängsta på evigheter, börjar inte jobba förren om två timmar. segt som in i helvete. men jag roar mig med några klipp av napoleon dynamite, han ska bli min homie. har beställt hem en massa kläder från hm också, lucky me!


rör om i ditt liv, då vet du i allafall att du lever'



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angeliya

" titta framåt och inte bakåt, för då trillar man! "

RSS 2.0