tjugoandra december

jag tror det spökar hemma hos mig eller så avskyr gud mig? haha. jävligt mycket otur har jag. började med att jag hatade allt som hade med julen att göra, kände mig som grinchen! det blev bättre, mycket bättre fram till igår när jag skulle slå in mina julklappar! wiho sånt är ju roligt :) haha. förstod då att jag tappat bort mormors julklapp?! hur i helvete tappar man bort en julklapp i en etta där bara jag bor? har haft den på köksbordet hela tiden. letade i två timmar men hittade inte den. tre dagar innan julafton, hur lyckas man? när jag väl har slått in mina julklappar i fint rosa papper med snygg snörning så märker jag att jag inte äger någon penna. vem äger inte en penna??? jo jag! panik igen. och min nyårsklänning har jag tröttnat på så ville köpa en ny, hitta den perfekta på internet, tänkte beställa den efter jobbet, det går fan knappt två timmar och sen är den slutsåld! någon måste hata mig :( får börja leta igen, fan. idag är jag gladare än igår iaf! :D haha. jävla tur de.. sitter på jobbet och stänger om typ en timme. ikväll står det mys på min lista.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angeliya

" titta framåt och inte bakåt, för då trillar man! "

RSS 2.0