femte februari

detta eviga tjat om let's dance, har alltid tyckt att det verkar vara ett program för lite äldre. kanske på grund av att jag är jävligt barnslig? haha ;p men ikväll råkar jag slå på tv:n mitt i utröstningen och ser snyggingen rabih! och snipp snapp slut så var han utröstad?! för helvete, här började jag ge let's dance en chans och så blir han hunken utröstad? ringde besviket min pappa som skrattar åt mig och försökte förklara att rabih var sämst av alla och därför åkte han ut. på grund av detta så ville jag ge mig själv en tröstpresent, klickade därför precis hem filmen a walk to remember. imorgon blir det bio! wiho :D avatar i 3D. jag kommer flippa ut, satt hemma hos jennsan för någon dag sedan och tittade på shrek i 3D, hahaha. jag sitter som en idiot och viftar med armarna och har mig ;p anyway, det kommer gå prima ballerina.  

              



Kommentarer
emz

avatar 3d är sjukt bra. såg den i malmö, 600pers i salongen. haha :D hbg sf duger tyvärr inte längre, hah

2010-02-09 @ 22:21:50
URL: http://emzhe.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angeliya

" titta framåt och inte bakåt, för då trillar man! "

RSS 2.0