femte februari

ops, bad day! fy fan vilken helvetes jävla skit dag detta har varit.. än så länge! har bara sovit tre timmar inatt vilket resulterade i att jag drack redbull som vatten hela morgonen blandat med kaffe. kändes som man skulle svimma, och sen alla jävla kunder på detta. jag brukar inte vara arg, men när jag väl blir det så blir jag så jävla arg! kokade av ilska på jobbet när kunderna betedde sig som idioter. ibland undrar man om vissa människor föddes utan hjärna?! fan vad arg jag är, känner hur det bubblar inom mig. har precis slängt i en maskin tvätt och bäddat upp soffan med kuddar och täcke. ska ligga där och sova tills jag vaknar av mig själv.. hoppas jag vaknar med ett bättre humör då för jag pallar inte mig själv just nu.



Kommentarer
mallan

OOOOOOOH HAAAAAAAAAAAAAAAPPPPPYYYY DAAAAAAAAY!!!!!!!! :D:D:D:D

2010-02-05 @ 18:05:05
URL: http://maly.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angeliya

" titta framåt och inte bakåt, för då trillar man! "

RSS 2.0