elfte januari

kom precis in dansande från dörren, mina grannar måste tro att jag är någon idiot som springer omkring i trapphuset iklädd mysis kläder, rosa fluffskor och headset i öronen. mimar och tramsar mig! haha. har jobbat idag, efter det blev det en fika med beccan och sen en tripp inom gina tricot. skulle bara handla en tröja inför lördag när vi ska fira mallans födelsedag! slutade med att jag kom därifrån med sex tröjor. vad hände?! men är sjukt nöjd med allt och det sved inte direkt i plånboken. me like! :) har varit överglad hela dagen, vårkänslor? överskotts energi också så åkte hem till jasmine och tittade på paradise hotel och myste. kom precis hem och är redan utråkad. får nog bli en tjej kväll med mig själv. har börjat bli sällskapsjuk, tidigare kunde jag älska att vara ensam hemma men nu får jag panik. har inte varit själv en ända kväll på en hel vecka nu. ska packa väskan inför imorgon, ska träna innan jobb. ni läste rätt, jag har börjat träna. stolt över mig själv! puss på mig.

                 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angeliya

" titta framåt och inte bakåt, för då trillar man! "

RSS 2.0