tjugonionde januari

hoppade precis ut ur duschen, har redan varit och handlat drickan till ikväll och solat. jennsan fyller 21 år på söndag så det ska vi givetvis fira ikväll! :D tycker om när folk fyller år, hela stämningen blir på topp automatisk då. myste hemma hos jennsan igår med pizza, godis och film. fick skjuts hem mitt i natten, tog även med mig lite kläder hem från henne eftersom jag har absolut ingen aning om vad jag ska ha på mig ikväll? alltid samma jävla problem. har även väldigt kort hår nu, lite längre än till axlarna. ska försöka vänja mig vid det, blir säkert bra :) haha. nu måste jag sätta igång om jag inte ska komma försent. ses i dimman gott folk, puss på mig!

min storasyster har även kommit på att hon har en scanner hemma,
så nu får jag en massa sötis bilder sen vi var små pluttar! awww.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angeliya

" titta framåt och inte bakåt, för då trillar man! "

RSS 2.0