fjortonde juni

jag klarar inte av när livet går som en lång jävla rak väg. en lång motorväg. det ska gå upp och ner, som en berg-och-dalbana på ett nöjesfält. fast på mina vilkor. avskyr när folk bestämmer och planerar om alla saker jag planerat från början. glömmer bort en. undviker en. eller helt enkelt inte bryr sig. jag är så jävla trött på människor som beter sig så, och ändå så gör jag samma misstag gång efter gång.. efter gång. denna gången ska inte en jävla idiot få planera om mina planer, det ska vara på mina vilkor. sitta och vänta efter någon annans pipa är helt meningslöst! adjökens.


                 



Kommentarer
jennie!

GO GIRL!

2010-06-15 @ 21:37:38
URL: http://jeeenniiie.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angeliya

" titta framåt och inte bakåt, för då trillar man! "

RSS 2.0