nittonde juni

hahaha. måste skratta åt mig själv lite! denna morgonen är som en jävla berg-och-dalbana! & sånt gillade jag? eller? vaknade pigg och hann till och med duscha innan jobb. brukar alltid gå upp tjugo minuter innan jag börjar typ. packade ner alla saker jag ska ha med mig till min syster efter jobbet, ska nämligen festa till det i malmö ikväll. en kompis som fyller år! :) hahaha.. sen.. när jag kommer till jobbet så får jag panik när jag ser att hela restaurangen är tänd och där är folk inne. det är jag som öppnar idag och då ska det inte vara någon annan där? tänkte springa och hämta vakterna då jag trodde det var inbrott. det visade sig att det var min chef och hennes barn! ;p haha. efter det så går allt fel, ingenting blev som jag ville och det hela slutade med att jag skar av mig en bit av fingret! helvete vad ont det gjorde. blod på väggen, på bordet, på mig, på pappret.. överallt! ser ut som en idiot nu med en handske på handen. snyggt till mina kläder ikväll ;) but a man gotto do what a man gotta do, smek och tja!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angeliya

" titta framåt och inte bakåt, för då trillar man! "

RSS 2.0