tjugoåttonde mars

vill börja med att tacka alla som kom för att fira min födelsedag i fredags! :D hade sjukt kul hela kvällen, lyckat blev det! stressade ihjäl mig hela dagen, glömde min mobil i affären osv ;p haha. min sötnos anthalya gav mig i present att jag fick mitt hår fixat inför kvällen hos en frisör. tusen tack, det behövdes! haha. annars så har jag bara tagit det lungt i helgen, tittat på film och varit med mina babes. ikväll blir det mys igen. på måndag är det tillbaka till verkligheten.. jobb, jobb & jobb! fast denna veckan kommer bli bra i och med att jag fyller år ;) plus så stod det väldigt bra saker i mitt horoskop. tummen upp för allt just nu!









Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angeliya

" titta framåt och inte bakåt, för då trillar man! "

RSS 2.0