trettioförste mars

nu är min födelsedag snart slut, har spenderat hela dagen med mina älsklingar! tack för allt idag ♥ jävligt många skratt & dumma kommentarer, haha. ska snart sätta igång en film och mysa.. det jag kan bäst! duscha i några år ska jag också göra. lust att dricka idag men orkar inte ens röra mig mot kylskåpet!

någonting jag har lärt mig nu är att aldrig ta något för givet. är så förbannad så jag darrar. förstår inte hur vissa människor fungerar? skapade gud dom utan varken hjärna & hjärta? jag tror starkt på karma. thanks.

                                         älskar min mamma, världens vackraste och bästa! ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angeliya

" titta framåt och inte bakåt, för då trillar man! "

RSS 2.0