tjugosjunde maj

hellu :) .. har varit hemma i min lägenhet i helsingborg idag, fixade med räkningar osv. efter det gick jag och fick en ansiktsbehandling, gud vad skönt, sånt borde man unna sig oftare! ska försöka bli bättre på att skämma bort mig och min kropp. jag förtjänar det till 100. senare kom jennsan hem till mig, hon är en söt jävel! hon tog direkt tag i min disk och började städa upp lägenheten medan jag låg som en efterbliven i soffan! haha. efter det blev det en mysig fika på mezo. längtar till den riktiga sommaren kommer.. om den kommer? ;s

är hemma hos min mamma nu och jag är så jävla arg, blir förbannad på melodifestivalen! hur i helvete kunde inte sverige gå vidare när den röd-galna-skrikande-något(?) stod och skrek på scenen som en galning, smack så var hon med i finalen. visst så är annas låt en ballad och kanske inte speciellt rolig, MEN hon hade känsla när hon sjöng (vilket inte många av dom andra länderna hade), plus varför ska man nu kolla på melodifestivalen på lördag? får väll mest titta för spanien och danmarks skull.
            



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angeliya

" titta framåt och inte bakåt, för då trillar man! "

RSS 2.0