nionde november

idag gott folk har jag gjort en insatts! jag tänkte såhär, att om jag börjar pensionspara 200kr i månaden så är jag uppe i ca 72.000 när jag är 50 år. när man har fyllt sina gamla 55 år och säkert har en massa rynker och löst fett som bara dallrar ner till knäna, då får man ta ut alla dessa pengar! smart tänkte jag. jättesmart! just nu äger jag ett fint gymkort som jag stolt visar upp i plånboken när jag handlar. sen att jag aldrig går dit är en annan sak. svett luktar äckligt och det gör även killarna på gymmet. då svettas jag hellre med en nyperfymerad kille som är i action. så därför sa jag idag upp mitt gymkort och invisterade pengarna på min pension. då när jag fyllt mina 55 år så kan jag både ta bort mina rynkor och operera mig lite var som. hahahah. nej, ta mig inte seriöst. men nu har jag blivit så mogen iaf att jag börjat pensionspara. gör nått.

                  



Kommentarer
svettiga hassan

jag kan låna lite axe av brossan

2010-11-09 @ 20:55:13
petra

gör det, axe turns me on hassan!

2010-11-09 @ 22:36:41
URL: http://angeliya.blogg.se/
svettiga hassan

bra fifan, ta tre betala för 2 å dom på maxi ihelgen.. jag tar axe o du kommer till gymmet igen.. gnugg och taffs

2010-11-10 @ 13:27:54


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angeliya

" titta framåt och inte bakåt, för då trillar man! "

RSS 2.0