femtonde oktober

sitter på jobb nu och kom på att gud vad dystert det kommer bli att sitta ensam hemma en fredag kväll? låter lite deprimerande om jag ska vara ärlig. alla mina planer om att laga god mat, göra ansiktsmask, duscha länge, inpackning i håret osv. visst det är mysigt men när klockan är 23.00 så är jag färdig med allt det där! haha. så nu blir det att jag går hem till matte när jag slutat, ska bara hem om och snygga till mig. dom ska ut och festa ikväll, men tror bara det blir något glas där. får se :) you never know. har saknat dom alla eftersom jag inte umgåts med  mina vänner på ett tag, har haft fullt upp så det kommer bli najs. skrattattacker som vanligt, tummen upp! :D wihoo.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angeliya

" titta framåt och inte bakåt, för då trillar man! "

RSS 2.0