tjugoandra september

ska vi prata om blogg torka eller? blir arg på mig själv för att jag inte skriver. så jävla kul att gå tillbaka och läsa. får väll bättra mig eller något. sitter på jobb nu och stressar som en idiot även om jag inte ens behöver det? stupied me. har så mycket som jag vill skriva men vet inte var jag ska börja? var precis i cypern, fy helvete vad skönt det var. ni vet när det är så varmt att man inte vet någon annanstans att ta vägen mer än havet? så var det och jag älskade det. åker man utomlands så ska det vara överdrivet varmt :D blev en rolig resa, ska lägga upp alla bilder sen när jag fått tag på dom. annars har det inte hänt något speciellt i sverige, inget man skriver i bloggen om iaf, kan bara säga att jag älskar min familj och vänner sjukt mycket :) tänk dom som inte har en så bra familj eller såna vänner som jag har? stackars jävlar. ikväll blir det tylösand-kväll hemma hos semir och philip, haha hela vårt gäng är helt inne i denna serien. HERREGUD VILKEN DAG? VILKEN TID? SÅG NI SIST?

har velat fram och tillbaka i evigheter om att färga mitt hår, har inte rört det sen i februari och ni som känner mig vet hur mycket jag älskar förändring. bland annat därför jag inte vill bo i en etta haha, har gjort om typ allt man kan nu och börjar få panik i fingrarna! :D anyway, igår tog jag mod till mig och färgade håret brunt/rött. måste bara säga att fy fan vilket fint hår jag har nu. är jättenöjd (färgar väl det om någon månad? haha) men ska försöka låta bli. och ja, jag vet att jag svär väldigt mycket i min blogg, men det är jag. ska fortsätta jobba nu, puss&smek.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angeliya

" titta framåt och inte bakåt, för då trillar man! "

RSS 2.0