artonde april

jääävlar vad fint väder det är ute! satt och solade på min lunch :) kul att man jobbar 1000-2030 idag? och efter jobbet har jag tusen saker att fixa hemma. slutar tidigt imorgon och ledig på onsdag! :D då jävlar ska jag pressa i solen. ska bli varmare då än idag! wiho. babe kommer också hit imorgon och bor hos mig tills på lördag, mys! äntligen slipper jag sova själv, haha. sjukt trisst! är på sånt städ humör idag, har gått omkring och städat på jobb hela dagen. min chef kolla på mig och bara skrattade när jag låg på alla fyra! ;p kom även på att jag måste handla en resväska?! har ingen stor, och om jag känner mig själv rätt så kommer jag ha med mig för mycket saker till kroatien! haha. sen använder man knappt hälften! nu ska jag städa lite till..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angeliya

" titta framåt och inte bakåt, för då trillar man! "

RSS 2.0