tjugotredje april

detta har nog varit några av dom mysigaste dagarna på länge! :) .. . i torsdags myste jag och babe runt i stan med alexandra, köpte hem en massa gott och myste på balkongen! haha, lite vin blev det också och efter ett tag blev vi sugna på att träffa jennsan och alexandra. blev att vi förfestade hos en tjejkompis, fast vid 01.00 vandra vi hemåt, jag skulle jobba dagen efter och har börjat bli gammal! ;p pallar inte trycket, haha. & igår efter jobb körde vi hem till mamma och juan för att fira min morfar! hela släkten var där, blev massa mat och vin (igen!..) haha. massa sällskaps spel och mys i trädgården, älskar verkligen detta vädret! satt ute i trädgården med hela familjen sen när alla åkt hem. mamma tyckte det kändes så konstigt att vi blivit så stora, tre vuxna män i trädgården som var våra pojkvänner! haha, så jävla söt är hon. sen blev det bad och bastu time! jag är fan klen, klarar inte av värmen i bastun! haha. öppnade dörren hela tiden och hade mig! ;p och idag har vi lekt med lykke hela morgonen, hon var inte lika rädd för hampe idag, haha! lilla prinsessan.. nu ska jag jobba vidare, ikväll blir det grillning hos babe med några vänner! livet är najs för tillfället, jävligt najs! :) har massa bilder också men lägger upp de när jag kommer hem. ha en mysig lördag people!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angeliya

" titta framåt och inte bakåt, för då trillar man! "

RSS 2.0