trettonde april

myser hemma i min soffa ikväll :) är så sugen på att göra något! längtar till juni, ska ha semster då! och fick veta hur mycket jag fick tillbaka på skatten idag, tänker shoppa en helt ny garderob så fort dom kommer in på kontot! ;) och åka utomlands! gud, längtar som en idiot efter resan! ligga och mysa på en strand, en drink i ena handen och en cigg i andra. med både familjen och babe! wiho. & det blev ju fest i helgen, och kalas med släkten! sjukt roligt :) vaknade med magrutor dagen efter av allt skratt, frågade hampe om jag fick adopter hans vänner, dom kunde bo med oss på madrasser på golvet så jävla roliga var dom i mellan åt! :p haha. han tyckte dessvärre inte om min idé. söndagen var bästa bakis dagen på länge, för det första var jag ledig, sen handla vi hem allt från läsk till juice och chokladdryck, låg och solade i trädgården och hade vattenkrig när vi skulle hjälpa hans mamma, haha. grilla på kvällen! fan kändes som den första sommar dagen! :D vill ha mer sånt nu. nu kallar duschen!











Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angeliya

" titta framåt och inte bakåt, för då trillar man! "

RSS 2.0