trettionde augusti

dagarna går upp och ner, vet aldrig vilket humör jag är på! satt uppe till halv tre igår och pratade med jennsan i telefon, sedan kom hon hem till mig idag på kaffe innan jobb :) nu efter jobbet tänkte jag gå och mysa med mina babes i stan. saknat dom! är så glad att jag har underbara vänner! ♥ blir jobb imorgon bitti igen sen ska jag iväg och inventera på min syster och pojkväns jobb. yes, dom är kollegor! så jag träffade hampe :) ska städa undan det sista nu, restaurangen är aldrig tom idag! sånt gillar vi. tiden går så fort! & stort grattis till mitt hjärta hannah som fyller 22 år idag! :D hipp hipp hurra för henne.


Kommentarer
Hannah

Tack mitt fina hjärta!

2011-08-31 @ 07:58:17
URL: http://www.hannahcharlotte.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angeliya

" titta framåt och inte bakåt, för då trillar man! "

RSS 2.0