tionde december

ligger fortfarande i sängen och myser, babe har redan gått till jobbet! så jävla skönt att ligga kvar och inte ha bråttom till någonting. :) ska snart fixa frukost och sen börja fixa mig för att åka hem till helsingborg, ikväll blir det vin och mys hemma hos emelie med malin och några andra! wiho, ska bli kul! :) såg nyss att jag inte bloggat på hela veckan? haha. har jobbat varje dag och somnat tidigt varje kväll. haft mycket att göra också, full fart hela tiden. ;p men i onsdags hade vi julfest med jobbet, vilket härligt gäng! man lär känna alla mycket bättre och har inte skrattat så mycket på länge. dom fick se den riktigt petra, med lite vin i kroppen ;p haha. nästa fredag blir det fondue på elyseé i malmö. vi tänkte att vi måste göra något utanför jobbet också så varför inte massa vin och mys på restaurang? dagen efter ska jag och babe åka iväg och göra något, hoppas jag mår bra då. ;) haha. ska nog resa på mig nu och smyga ner till köket, där finns en massa gott sen igår! julbakade med hampas familj och sen åt vi god middag och myste hela kvällen med cider, spel och gottit! :) jag älskar livet för tillfället!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angeliya

" titta framåt och inte bakåt, för då trillar man! "

RSS 2.0