tjugoandra december

mitt skrivande har äntligen släppt! har suttit och skrivit på mitt arbete några timmar nu och har äntligen skrivit grunderna. ska vara inlämnat imorgon men vet att det aldrig är möjligt. har haft fullt upp de senaste dagarna och inte hunnit sitta ner och plugga. ska snart snygga till mig och åka ut och hämta bilen hos mamma, sen köra till skolan. sen kör jag hem till malin och novisen. :) ska lämna julklapp till den lilla loppan och mysa lite, juleeeetid! :) imorgon blir det full fart, upp tidigt, ut till väla och handla dom sista julklapparna, hem och fixa det sista och sen köra ut till mamma. min syster och patryk ska också vara där. sova över dagen till julafton! ;D mys. fan vad jag längtar till julafton! bästa tiden på året. nej nu måste jag skynda mig om jag ska hinna med allt jag vill idag .. kiss!



Kommentarer
Seperti

Den där bilden gillade jag, kan vara för att de hade kameror haha ;)

2012-01-02 @ 20:00:40
URL: http://seperti.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angeliya

" titta framåt och inte bakåt, för då trillar man! "

RSS 2.0