tjugosjunde december

blev en jätte mysig jul ute hos mamma med hela släkten. :) hade inte önskat mig något men ändå fick jag massa fina julklappar! tack alla för en fin jul. fan längtar redan till nästa! julen är det bästaste jag vet. åkte hem till hampe på julaftonskväll och är kvar här, fira den 25e med alla här hemma hos honom, har nog aldrig sett så många killar samtidigt i ett rum! haha. men vi vakna upp igår och mådde sjukt bra? ingen huvudvärk eller något? skumt, haha. har packat ner alla mina saker nu och sitter med färg i håret. åker hem sent ikväll eller imorgon bitti! :) ska bli skönt att komma hem och fixa med alla mina julklappar. & idag har jag och mitt hjärta 9 månader! det firar jag med att gå på bio och se twilight med hans syster! ;) haha.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angeliya

" titta framåt och inte bakåt, för då trillar man! "

RSS 2.0