tredje december

ehm, min plan var att sova till elva idag men vaknade åtta imorse helt pigg. fick bli en lång dusch, mys framför tv:n och en massa läsande i min bok! så jävla skönt att-inte-göra-någonting. pappa kommer hit vid ett-tiden, då åker vi ut till väla och fikar, plus jag hoppas på lite julklapps shopping. ikväll blir det plugg igen, so fun . . har lust att bara skjuta upp det några månader men är fan så jävla duktig så ska inte lägga ner nu. måste bara få upp tempot igen! & jag vill inte tillbaka till mitt gamla liv, vill blicka framåt. det finns en orsak till varför man lämna skiten bakom sig' ska nog ta lite frulle nu och sen snygga till mig. :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angeliya

" titta framåt och inte bakåt, för då trillar man! "

RSS 2.0