tjugoåttonde februari

holy makarony, shit pommesfritt! jag har sovi i 12 timmar inatt. var jag trött eller trött? :/ haha. börjar jobba om ca en 1 ½ timme men orkar inte röra mig. kom nyss ur duschen och har lagt mig så mysigt i soffan nu! ;p har en känsla på mig att denna veckan kommer gå jätte långsamt? jag har inte något inplanerat fören på torsdag. äh, en sege vecka är najs! ska nog faktiskt sitta hemma varje kväll och mysa. förr var jag ofta hemma men på senaste tiden har jag varit så speedad så har varit tvungen att göra något hela tiden. ska äta något till frukost nu och snygga till mig :) .. . pusshej!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angeliya

" titta framåt och inte bakåt, för då trillar man! "

RSS 2.0