artonde januari

självaste kungen hade kunnat få hänga i min lägenhet nu! kändes som jag druckit redbull x10 igår så satte igång och rensade lägenheten. har nog aldrig haft det så rent här tidigare ;p förstår bara inte hur jag kan stöka till det så fort igen? haha. palla med städregler när jag bor ensam. stupied me! haha. jobbar 1500-2030 idag, några timmar till så håller på att tvätta nu. berg med tvätt! fan får jag allt ifrån? tycker aldrig jag har något att ta på mig så fort jag ska iväg. när lönen kommer ska jag springa och handla DIREKT! har sett så mycket fint jag vill ha! :D ska duscha nu och bli lite kvinnlig.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angeliya

" titta framåt och inte bakåt, för då trillar man! "

RSS 2.0