åttonde januari

sov länge idag! riktigt jävla skönt. igår blev det jobb 10 timmar, tog sedan bussen hem till malin och nova och myste. blev rostade mackor och tjej snack in på små timmarna :) föresten, visste ni att man inte kan åka buss med pengar längre? stod som en idiot igår när dom sa att man måste ha busskort. jag äger inget busskort? haha. kul att man har koll på läget. sitter på jobb nu och börjar om några minuter, men detta eviga pipandet går mig på nerverna. något som gått sönder här! gör mig döv. har skruvat upp musiken på högsta volym! haha. ikväll vet jag inte vad som händer? mys med malls tror jag, inget ansträngande iaf! ;p


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angeliya

" titta framåt och inte bakåt, för då trillar man! "

RSS 2.0