elfte januari

godmorgon! mina ögon är halft slutna och jag orkar inte ens byta kanal på tv. måste vakna snart!! duscha i kallt vatten eller låsa ute mig själv på balkongen. naken. jobbar 1500-2030 idag, brukar bli pigg av jobbet så vi håller tummarna! ;) senare idag vet jag inte vad som händer? sortera all skit i lägenheten? jag har startat ett nytt projekt, har lite kvar i köket men nu ska jag göra om hallen och jag vet precis hur jag vill ha det. ska bara få med mig mammsen dit igen. sneade totalt sist vi var där så måste vara duktig nästa gång! haha :) men jag var sjuk sist så jag är förlåten. ska göra en big BIG gigantisk frukost nu, har börjat älska att äta på morgonen nu när jag har så mycket gott i kylen, det är dåligt däremot eftersom jag kommer gå upp mega mycket i vikt! haha. men ska köra hårt nästa vecka, fast min motivation är helt borta.




Kommentarer
sarastille - jag säljer billiga designer!

Delta gärna i Dagens blogg hos mig :)

2011-01-11 @ 12:55:51
URL: http://saramagdalena.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angeliya

" titta framåt och inte bakåt, för då trillar man! "

RSS 2.0