tionde januari

jag måste ha varit riktigt jävla elak? gud straffar mig, haha. somnade 2130 igår, somnar aldrig så tidigt? aldrig aldrig aldrig. vaknade upp efter några timmar men deckade igen. har sovit hela dagen idag, varit uppe en timme men ska gå och lägga mig igen ;s hade feber igår kväll, jävligt roligt. är ledig idag, mådde kasst sist jag var ledig också. varför ska jag ha denna jävla otur. anyway, älskar min mamma och extra pappa som tog med mig till ikea igår och sen till affären för att fylla på mitt kylskåp :) går och öppnar det lite då och då för att smaka på något, haha. ska lägga mig och sova igen, tänker fan inte varit handikappad ikväll. men nu ringde min pappa precis och tänkte komma över med max mat till mig. jag har nog världens sötaste föräldrar! fan vad skönt det hade varit att flytta hem några dagar!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angeliya

" titta framåt och inte bakåt, för då trillar man! "

RSS 2.0