tjugoförsta januari

godafton nerds! :) jag kunde fan inte somna igårkväll heller, sist jag tittade på klockan så var den 05.15! försöker lära mig att somna utan tv:n men det verkar inte gå så bra. sov jättelänge idag, haha men kanske inte så konstigt. började ändå inte jobba förren på eftermiddagen! :) har städat och fixat allt inför morgondagen på jobb nu, är helt speedad så försöker underhålla mig själv hela tiden. ska hem till jennsan och mysa med henne och alex efter jobb. utgång? who knows. får se vad vi blir sugna på! men just nu känner jag mig inte speciellt snygg för en utgång, haha. får nog ta en dusch och fixa lite isåfall ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angeliya

" titta framåt och inte bakåt, för då trillar man! "

RSS 2.0