tjugonde januari

det blev en stor runda på ikea och hittade allt jag ville ha till lägenheten, kommer bli så snyggt! måste ha förändring, har gjort mycket med mig själv nu men orkar inte se samma hall dag in och dag ut! haha. det roliga är att mamma och juan hämtar mig i den lilla sportbilen? hur i helvete ska vi få plats med alla sakerna där? nej men det fixar vi säger mamma, vi ska ju inte handla något åt oss? hahaha säger jag bara. jag kunde inte handla med mig något hem förutom en lampa för allting var för stort! ;p dom däremot plockade på alla små saker dom hittade! så jävla söta. men vad hade jag tänkt mig? få in alla saker i den lilla bilen? haha. får bli att vi beställer allt på internet så får dom köra hem det till mig! tog en runda inom jennsan där hon, alex och malls var. mysigt med mina babes! är sjukt glad att jag har så fina och omtänksamma vänner! vill inte byta ut dom mot något annat ♥ går omkring här hemma nu och dansar och sjunger, tänkte snart varva ner och försöka lugna nerverna så jag kan försöka somna tidigt ikväll!



'you make me fucking mad.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angeliya

" titta framåt och inte bakåt, för då trillar man! "

RSS 2.0