tjugosjätte januari

sitter på jobb nu och pumpar musiken på högsta volym! har varit och myst i stan hela dagen med min bästaste syster :) hittade inget speciellt, mest saker som jag behöver. alltid bra! igår kom jag däremot hem med flera kassar, hittade allt jag behövde förutom skor! hatar att handla skor, har alltid lika svårt att hitta några som jag tycker både passar och är sköna. slutar 2030 ikväll, tänkte kanske dra hem till malls efteråt om hon inte har något bättre för sig ;p eller kanske fika med cassi. whoooo knows? blir så jävla lätt rastlös! ibland orkar jag inte med mig själv. somnade ca 0300 inatt och vaknade tidigt, hur orkar jag vara pigg?



Kommentarer
sara

de är DU som e världens bästaste syster!!! :D

2011-01-27 @ 11:50:16


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angeliya

" titta framåt och inte bakåt, för då trillar man! "

RSS 2.0