artonde juli

måste sätta mig ner och hämta andan! har varit kaos på jobb idag, vad är det för dag idag? inte löning? inte hif match? inget barnbidrag? är alla bara så jävla hungriga idag? ;p haha. har varit helt slut i kroppen dom senaste dagarna, sov tio timmar inatt och hade lätt kunnat somna nu. ikväll vet jag inte vad som händer, är seg men vill ändå göra något. bantar nu också så vill inte sitta hemma för då blir man sugen på något! haha. typiskt mig! imorgon börjar dom vanliga arbetspassen igen så börjar 1600 typ. stranden innan dess? eh ja! :) nu ska jag städa undan all röra som ligger. adjökens!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angeliya

" titta framåt och inte bakåt, för då trillar man! "

RSS 2.0