tjugoandra juli

nu slutar jag snart jobba! bor ute hos mammsen och juan i helgen. så ikväll blir det pizza time och mys med bonzolito! :) haha, dom är så roliga! visar var allt finns, förklarar att det ligger mat i frysen och hur tvättmaskinen fungerar. lägger pengar om jag behöver handla något! förklarar då att jag är 22år och har bott i huset innan och hälsar på ofta så jag vet redan det mesta, haha! ;p aw. ska bada och basta.. och göra ansiktsmask! haha. säger det alltid, men gör det aldrig. i helgen händer det inte ett skit, ska jobba både lördag och söndag. imorgon är det match mellan hif-malmö, det tar vi lätt hem! ;) kaos på jobb, men sånt är alltid roligt när man är två. smekhej!

jag och bonzolito för mååånga år sen. ♥



Kommentarer
Anonym

Glom inte att du ska hamta mej hihi

2011-07-23 @ 12:59:45
hampe

Glom inte att du ska hamta mej hihi

2011-07-23 @ 13:09:54


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angeliya

" titta framåt och inte bakåt, för då trillar man! "

RSS 2.0