tjugosjätte juli

snart är jobbet över för idag, sjukt fint väder ute så det har rullat in gäster hela tiden! ska försöka skynda mig hem till babi sen som ligger och myser hemma hos mig. var och hämtade han och gänget på sturup i söndagsnatt! gud vad jag saknat honom, men han kommer hem och är sjuk! haha, inte fyllesjuk även om man kunde tro de ;) han hostar sönder sig på nätterna, nästan så jag vill skicka ut honom! haha. synd om den lille! mitt lilla hjärta alexandra fyller 21 år idag, firas på docken eller hampan, får se om jag pallrar mig dit för slutar så sent, är sjukt trött och jobbar imorgon bitti igen :/ får fira henne ordentligt en annan dag! nu ska jag fortsätta städa.. tusen saker att göra!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angeliya

" titta framåt och inte bakåt, för då trillar man! "

RSS 2.0