sjunde juni

hellu :) är på sjukt bra humör! vaknade grinig och ledsen, haha. tur jag har babe som pussar mig glad då! tänkte köra hem till bästaste malls efter jobb, har redan varit hos andra bästis innan ;p lika bra att ta alla på en gång! haha. synd man inte kan köra upp till göteborg och träffa hannah också ;/ en helg i sommar när jag är ledig ska jag köra dit! har bott hos babe väldigt mycket på senaste tiden och jag älskar det, nästan så jag inte vill åka hem när jag måste. det tar emot! tur han inte bor i norrland! hahaha. igår körde vi ner till stranden och tog ett kvällsdopp! ;p första gången för i år (för min del..) haha. riktigt skönt faktiskt! ;D blir att jag kör dit imorgon efter jobb igen, studentfirande igen! wiho, sånt är roligt men vet fan inte vad jag ska ha på mig? nu ska jag fortsätta jobba, puss!

så mycket kärlek. ♥



Kommentarer
Hannah

Aw, hjärtat! Komsikomsi. :-D Jag är nere i helgen btw.

2011-06-07 @ 20:23:06
URL: http://www.hannahjohansson.com
Din älskling

Älskar dej gumman min<3 Ses imorgon längtar hihi

2011-06-07 @ 21:59:22


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angeliya

" titta framåt och inte bakåt, för då trillar man! "

RSS 2.0