fjärde mars

är sjukt glad och speedad idag? ;D haha. mamma väckte mig tio men grymtade att jag ville sova mer, när klockan var halv tolv så drog hon upp mig ur sängen ;p myste med film, kaffe och frukost. bästaste mamma! även om hon var sjuk stackarn. lånade bilen och nu sitter man på jobb, slutar om ca en timme :) ska köra till malmö ikväll och umgås med lite folk, bowling som jag suger på, men bjuder gärna på mig själv! hahaha :D får se om det blir att man tar en öl eller kör hem ikväll? en nykter helg? var ett bra tag sen. låter lite som en alkolist, hahaha! men vi har haft så jävla roligt på den senaste tiden. mina babes ska ut i helsingborg ikväll men jag får hänga med dom imorgon när vi ska fira philip. även om jag jobbar och kommer vara boring! ;p & nu ska jag städa så jag kommer iväg, ha bästa fredagen för det tänkte jag ha!

älskar dig sis. ♥



Kommentarer
sara

och jag älskar dig min lilla myra!!! :) tack för ikväll.. och du va inte sämst.. för de va jag hahahha.. love!

2011-03-05 @ 02:15:17


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angeliya

" titta framåt och inte bakåt, för då trillar man! "

RSS 2.0