nionde mars

får man lov att gå omkring och små le som en jävla fjant hela tiden? haha. jag gör det i allafall :) beter mig som när jag var yngre! men det är positivt tror jag, har kanske äntligen turen på min sida. stänger på jobb om en timme, går omkring och små plockar hela tiden, är sjukt rastlös! ville inte åka tillbaka till helsingborg idag, hade gärna stannat några dagar till, but a man gotta do what a man gotta do ;) jobbet kallade. ikväll ska jag mysa med mina babes! länge sen jag såg deras huen. ♥ imorgon blir det jobb 1000-2030, många timmar nu men det är bara bra! lilla cassi är sjukis, fan alla är sjuka, vill inte bli de nu. isåfall ska jag inte vara det ensam i min lägenhet iaf! ;p hahaha. har missat big brother hela veckan också. får snappa upp alla detaljer ikväll! sjukt hur kul det kan vara att se folk göra bort sig i tv! ;p haha.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angeliya

" titta framåt och inte bakåt, för då trillar man! "

RSS 2.0