sextonde mars

jag hatar sj! något så in i helvete. tågen är alltid försenade! var precis att jag kom i tid till jobbet idag. jobbigt att åka hem men får tänka positivt :) har haft det jättemysigt, många skratt och det gillar jag! hahaha. har hunnit med ikea, älskar det stället! går omkring och tänker vad jag ska köpa inför min nya lägenhet som jag inte ens har ännu? haha. köttbullarna är också ett måste med extra sås! haha. får bli några dagars ensamhet nu, i helgen tänkte jag hälsa på min mamma och leka med lykke. lilla prinsessan! :) blir jobb också, som vanligt. gud längtar efter min lediga helg så jag snart dööör. efter jobb vet jag inte vad som händer? kanske softa med matte, who knows. puss.

blond igen? beslutsångest. ingen platinablond iaf.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angeliya

" titta framåt och inte bakåt, för då trillar man! "

RSS 2.0