sjuttonde mars

nu är jag glad igen! har världens sötaste morfar ♥ han kommer och lämnar bilen till mig nu så jag kan köra ner till malmö och sova där. börjar 10.30 imorgon så får gå upp lite tidigare, tar mig 5 minuter att gå till jobb men att köra därifrån tar typ 45 minuter! haha. fast det är de värt :) jag har också bestämt mig att jag kan inte banta så hårt som jag vill för isåfall kommer jag sura och vara gnällig varje dag. ska äta nyttigt i veckorna och synda på helgerna. har klarat det innan så gör det lätt nu igen. tänk ändå så duktig jag varit, har nog inte riktigt förstått det själv. blir fortfarande lite förvånad när folk berömmer mig för tycker inte det är något speciellt, men tydligen är det de! stolt över mig själv iaf. haha, man måste ju peppe och berömma sig själv! hahaha. nu har jag slutat jobba så ska fixa det sista innan jag går. p&k.



Kommentarer
saraaaaaa

de är de som är så bra med dig.. att du alltid klarat av de du vill och inte gett upp efter hälften! du är stark älskling! älskar dig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2011-03-20 @ 00:33:13


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angeliya

" titta framåt och inte bakåt, för då trillar man! "

RSS 2.0