sjuttonde mars

arhh. .. jag är irriterad, sur och allmänt gnällig idag. det började redan igår, hade feber när jag kom hem så kröp ner under täcket direkt och sov bort det mesta av kvällen. vaknade imorse och har tvättat och städat hela lägenheten, var på topp humör. & nu har det kommit tillbaka! är sur och irriterad men vet inte på vadå? vill bara hem till min dusch och säng nu. kan detta bero på att jag blivit beroende av coca cola och har lovat mig själv att inte äta/dricka skit på vardagarna. ska gå ner mina sista tio kilo även om jag kommer fundera på att dunka huvudet i väggen ett antal gånger. känner mig sjukt blek också, ska besöka solariumet imorgon. allting är fult också just nu, håret, kläderna. fan vad negatvi jag är! känner inte alls igen mig själv, hahaha. vill heller inte mysa själv ikväll, hade velat ha sällskap men jag kan inte alltid få som jag vill utan får snällt och lungt vänta tills på lördag. hade nog behövt en dos av mina vänner ikväll, dom brukar kunna få mig på bättre humör för just nu bubblar det inom mig. hoppas bara det har gått över till imorgon..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angeliya

" titta framåt och inte bakåt, för då trillar man! "

RSS 2.0