tjugoandra mars

i'm happy! :) har varit ledig idag, sjukt fint väder! 14 grader var det någon som sa? missade mycket av solen då vi låg instängda och tittade på film. men ångesten kom och vi mötte upp mina babes i parken för sushi time. verkar bara vara jag som älskar det? haha. "äta med pinnar? vad är detta för blad? vad är det röda?" haha, sweet. deckade hemma hos mig sen tills jag bestämde mig för att handla en mobil, stod i evigheter och frågade dumma frågor och ville testa tills jag bestämde mig för en iphone 4, men skulle ändå gå och och sova på saken. jag ska inte handla impulsivt när det handlar om bindningstid! ;p haha. var och hälsade på mathias i hans nya lägenhet, jättefin! vill ha en liknade själv sen. efter de blev det big brother hemma hos mig med mat och massage. ibland är livet jävligt underbart! haha. & måste tillägga att jag trivs hemma nu, har fått jättefina blommor som står i varje rum! :) överraskningar är bästa. tio timmars pass imorgon så måste sova nu. ♥




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angeliya

" titta framåt och inte bakåt, för då trillar man! "

RSS 2.0